Emlak Siteleri. Emlak Haberleri.

Bir girişimci için stratejinin önemi nedir? Özellikle Emlak işi yapan profesyonellere sesleniyorum. İnternet ortamında Gördüğüm bir şey var. Neredeyse 100 emlakçı’nın 90’ı gibi yüksek bir oranda kullanıcı, ilan yayınlama ya da portföylerini diğerlerine gösterebilmek için yanlış yerler seçiyor. İnternet sayfaları ya yok, ya da gerçekten yetersiz. Hatta hiç olmasa daha iyiymiş dedirten nice siteler gördüm. Çünkü yaptığı işler çok kaliteli olmasına rağmen, internet siteleri o kadar berbat ki, ona oradan ulaşan potansiyel bir müşterisi varsa dahi, o sayfayı gördükten sonra bir daha yanına yanaşmaz. Ya da tam tersi. Sitesi mükemmel ama ofisi ve çalışanları kendisi off.
İşin daha kötüsü de var. Örneğin facebook. Emlak işi ile uğraşanların pek çoğu facebook sayfalarında 1-2 kalitesiz resim yayınlamayı ilan vermek zannediyor. Oradan birilerinin kendisine ulaşmasını umud ediyor ama bu neredeyse imkansız bir durum.
Hatta bir emlakçı, binlerce diğer emlakçının face sayfasını takip etme yarışı içinde. Oraya 1 satır, satılık kiralık ilanından koymanın, çekimleri çok kalitesiz yapılmış, bulanık bulanık resimler eklemenin kendisine fayda sağlayacağını umud ediyor.
Dostlar soruyorum size, bir emlakçısınız ve 5.000 tane diğer emlakçının face sayfasına 1-2 satır yazı resim koymanın size ne faydası oluyor? Yahu zaten onlarda sizler gibi emlakçı, onunda derdi portföyüne müşteri bulmak değil mi? Bu yaptıklarınız bence çok yanlış. Kendim çalar, kendim oynarım gibi olmuyor mu?
Günümüzde min. rakamlardan düşünsek 100.000TL nin altında gece kondu bile bulunamazken ve alım satım komisyonlarınız %3 iken, neden daha uzman ve ciddi yaklaşmıyorsunuz işinize?
Alışılmışın dışında, özgün, farklı ve modern yapıya kendinizi kavuşturmadıkça işiniz zor.
Yazımı ukalalık olarak algılamayın lütfen. Gözlemlediğim kadarı ile kısa bir durum değerlendirmesi olarak nitelendirin.
İyi bir emlakçı her şeyden önce vitrinine, yani görüntüsüne çok ama çok özen göstermeli. Bu görüntüden kasıt her şeyi kapsar. Aklınıza sadece giyim kuşam gelmesin. İşyerlerinizin dışarıdan görünümü, iç dizaynınız, çalışanlarınız, müşteri ile konuşma ve onları karşılama tarzınız. Hepsinden daha önemliside internette nasıl göründüğünüz. İnternette çok süper olabilirsiniz ama müşteri buluşmasında işyeriniz ile internetteki modern duruşunuz çakışıyorsa yine boşuna uğraşırsınız.

Sadece tek bir semtte yeri geliyor 100lerce emlakçı oluyor. Ayaklı emlakçı denen kaçak göçek iş yapanlarda cabası. Yani uzun lafın kısası yolda gördüğümüz 10 kişiden 6sı emlakçı. 2si müteahhit durumundayken siz hala diğerlerinden sizi ayıracak, fark yaratacağınız bir şeyler yapmadıkça “işler kesat” demeye devam edersiniz.

Bunlar çok önemlidir. Fakat çoğunuz facebook sayfasında tırmalamayı tercih ediyor. Boşa kürek çekiliyor bence.
Ben hep söylerim, susuzluk hiç bir şeydir. İmaj herşey.
Kalın sağlıcakla.

http://www.satilikkiralikilanlari.com/sahibinden-emlak-siteleri/

Reklamlar

About 3Dilan

http://www.satilikkiralikilanlari.com 3Dilan 360 Panoramik ilan, fotoğraflar
Bu yazı 3dilan Satılık Kiralık içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s