wolksvagen transporter t2 vosvos ile karavan nasıl yapılır

Arkadaşlar, envai çeşit karavan yapılacak araba markası mevcut. Hatta araç arkasına takılan karavanlarda çeşit çeşit fakat, volkswagen in bu modeli ile yapılmış karavanlar benim kesinlikle favorimdir. Ne çok büyük, ne çok pahalı, ne çok lüx. Ancak her ihtiyacınızı karşılayabilen, parçası bol, ucuz, yakıtı gayet iyi ve herkesin gerekmedikçe garajında rahatlıkla tutabileceği kadar ufak. Bir karavandan daha ne istenir ki? Daha büyük boyutlu olanlarını park etmesi zor, manevrası zor. Haldır haldır oradan oraya taşıması zor. Bunlarla al aileni doldur deponu, çık Ülke turuna. 6 aydan evvelde eve dönme. Valla canım çekti ama insan yine de bir arkadaş ister yanına. Onuda artık bir şekilde halledersiniz ne diyeyim.

Yaw sen ne diyorsun, ben sürekli karavanda yaşayacağım derseniz işte o zaman iş değişir. Ona göre bütçe ve daha farklı yaklaşmalısınız olaya. O kısmını ben bilemem. Ben burada kendimce en sevdiğim ve bana en uygun olan modeli paylaşayım dedim. Yoksa daha neler neler var piyasada. Birde Karavan işi bildiğiniz hayat tarzınızın tamamen değişmesi demek. resmen doğadaki insan olacaksınız. Buna hazır mısınız?

Valla ben değilim açıkçası. Biraz da maymun iştahlıyımdır. Bugün hoşuma gider, of ben bunu alayım der alırım. Sonra bir binerim iki binerim, 3. de yokya şimdi kim uğraşacak derim. O yüzden de böyle basit ama etkili modeller tam bana göre.

Devamı için Ana sayfamız’a bekliyoruz. Diğer mesajlarda belirtilen adres ile aynıdır.
google a      www 3Dilan com veya www.SatilikKiralikilanlari.com yazmanız yeterli.

About 3Dilan

http://www.satilikkiralikilanlari.com 3Dilan 360 Panoramik ilan, fotoğraflar
Bu yazı 3dilan Satılık Kiralık içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.