Tarhana nasıl hazırlanır? Tarhana Çorbası hazırlanışı

Tarhana çorbası, Kış aylarının benim için vazgeçilmez lezzeti ve sağlık iksirim. Yapımı 9-10 günü bulduğu için biraz külfetlidir ama bence o lezzete değer. Hele birde yerken yanına bir baş soğan da kırdınız mı of diyorum. Valla canım çekti şimdi.

Tarhana dışarıda veya bazen pazarlarda da bulunabiliyor olsa da, yaw arkadaş, domatesi ne kadar koydun? Tuz oranın neydi? Tarhana otu kullandın mı yoksa çakma tarhana mı yaptın? Yoğurt diye içine ne ekledin? Marketten aldığını eklediysen onu bi kalem geçeceksin gibi bin tane soru kafamda dolanıp duracağına kendim yaparım daha iyi diyorsanız, ki ben öyle diyorum. O zaman bulabildiğim en güzel anlatıma sahip videoyu izleyin. Tarifini de ben yazmayayım artık. Haydi kalem kağıtları hazır edin mutlaka.

Devamı için Ana sayfamız’a bekliyoruz. Diğer mesajlarda belirtilen adres ile aynıdır.
Google a      www 3Dilan com veya www.SatilikKiralikilanlari.com yazmanız yeterli.

About 3Dilan

http://www.satilikkiralikilanlari.com 3Dilan 360 Panoramik ilan, fotoğraflar
Bu yazı 3dilan Satılık Kiralık içinde yayınlandı ve , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.