Köpek kıyafetleri elbiseleri puppy dresses

Köpek kıyafetleri, köpek elbiseleri, köpek cicileri, puppy dresses deyince bizim kızdan daha şık en azından buralarda ben görmedim. Şık şık şıkırdım, tık tık tıkırdım giyinir benim kızım. Üstteki resimler 2015 sonbahar kış kreasyonlarından sadece birkaç tanesi. Daha ne cicileri var bir görseniz. Mesela yağmurlu havalarda ( ayıptır söylemesi  ) çiş’e çıkarttığımızda ıslanmasın diye fosforlu bir yağmurluğu var ama dillere destan. Hala onu fotoğraflayamadım. Köpek ayakkabıları, dişi köpekler için tütü’ler, tokalar aman Allahım neler neler.
Daha tam 1 yaşına yeni girdi. 2015 başında ailemize katıldı. Bazıları çok tatlıymış modeli ne bunun? diye sorduğunda, hanım BMC deyiveriyor
Neyse ben yazayım bare o görmeden.. Pekinez, pekingese artık her dilden cinsi bu. İlk bize geldiğinde çok korkmuştuk. Çünkü cinsinden de anlaşılacağı üzere Pekin li bunun büyük büyük büyük babaları. Yani Çin malı Eyvah dedik önce ama sonra gördük ki, Dünya da olabilecek en tatlişko, hem ballişko bu cinsler oluyormuş.
Daha öncesinde bizde Teriyer ya da Terrier cins bir köpüşümüz vardı. Adı Cesur’du. Kısaca biz ona Ces.! diye seslenirdik. O da tatlılar tatlısıydı ama bu bi başkaymış.  Buna da ilk geldiğinde süsünden püsünden geçilmediği için kokoş diyorduk ama bize ters ters bakıyor, hiç oralı olmuyordu.  Neyse ki hatamızdan erken dönüp artık papiş diyoruz o da anında efendim babacığım ( havv.!) diyor.
Ne demişler bir lisan, bir insan, 2 lisan 2 insan. Şimdi bize bu kendi dilini de öğretmiş oldu.

( hav hav.. cızıık bızıık vıyyk.. ) dediğinde, hadi artık ama çişim geldi, çok sıkıştım. Bakın hem saatimde gelmiş işte daha ne bekliyorsunuz? Dışarı çıkartın beni demek..
( hav, hev, hev.) bak babacığım karnım doydu. Keyfimde yerinde haydi tavşan at, tavşan getir oynayalım demek.
hav, hav hııır gııırr ) Tavşandan sıkıldım. Biraz topu at, topu çekiştirip ısırayım da dişlerim çenem kuvvetlensin. Yoksa paçanı veya yastıkların sivri uçlarını kemiririm bak, demek.
( hav iyyyk.. vıykk şlak şlak şapurt ( dil darbeleri)) Hadi ama ya saat kaç oldu hala yemeğimi vermediniz. Valla ayıp oluyor. Demek
Uzun lafın kısası, fark ettim ki, biz boşu boşuna binlerce kelimeyi konuşmak için kullanıyoruz. Yahu tek bir kelime her anlama gelebiliyormuş meğer. ( hav.! :)))

Kaynak: http://www.satilikkiralikilanlari.com/

About 3Dilan

http://www.satilikkiralikilanlari.com 3Dilan 360 Panoramik ilan, fotoğraflar
Bu yazı 3dilan Satılık Kiralık içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.